Tuesday, August 2, 2016

June + July (and some May)

 Hey Stars!

 The last time I wrote a full post was June 20th. Wow. A lot has happened since then, and I don't feel like working on any posts that are actually relevent, so today, you get to read about my life. Yay. I can simply feel your excitement. (Yes, I'm sarcastic, why do you ask?)

 So, we went to Detroit for Project Dance in June, and it was amazing. It's a weekend event and the worship night on Friday was just AMAZING. Ahhhhh. That's my favorite part of the entire event. Lots of stuff happened there but I'll write another post about that later.

 I'm trying to think of everything that's happened. Wow. My brain's gonna explode.

 My brother's birthday passed, and he's 10 now, which is crazy. I remember when he was a little 2 year old running around in a pair of overalls. haha

My brother's birthday celebration.

 Um, BTW, Sabrina Carpenter released a song called "On Purpose" and it's amazing, so yeah, check it out if you can.

 I'm so tired anymore, goodness gracious, ugh.

 I have a meeting with a lady from Barbizon coming up, which is really exciting. I hope it all goes well and stuff.

 Bethanne and I also start back to dance this weekend, yay! We've both been accepted back into Illuminate dance company and I'm also a trainee to the older company (Fueled & Aflame) now. I'm really excited, it's going to be great.

 I've been writing and drawing a lot lately. I've been trying to get back into some of my old hobbies; art, writing, singing, doll photography, etc. It's been a pretty big fail, honestly. But that's okay.

Apple White for a music video thingy I'm doing.
 My siblings and I watched all of Gravity Falls in a matter of like... a week and a half. We're also watching season 6 of My Little Pony and finished whatever's on Netflix of Liv & Maddie. At some point we'll start Star VS the Forces of Evil but I'm still going through major feels over Gravity Falls.

 We start back to American Heritage Girls soon. I'm officially a Patriot. It's a bit weird, actually, but I get a red polo now, so that's cool.

 I had a sleepover with my friend Beth and we watched "Pride, Prejudice, & Zombies" and it was actually really good. Not very scary, but I liked it. My brother had a sleepover for his birthday, too, so that's cool. His friends are pretty awesome and I like scaring them with spooky stories :P lol

 Also a while back I took a dance camp and it was a lot of fun. We learned like... 4 or so different performance-style combos, and I did hip-hop and tap, which I've only done once or twice before for both. And then after one of the days my buddy Jayci and I got coffee then hung out at the mall. The mall's pretty dead but it was still fun.

Goofing off in Claire's.
 I don't know what else to say, so just have some pictures.

Pins on my purse. I actually have more now, it's an addiction, lol.
A Dipper Pines chalk drawing I did. I was really proud of it, because I'm horrible with chalk and it was my first time drawing anyone from Gravity Falls in the actual style of the show. haha
Our year-end concert; this was the finale piece- "Shores". It's a long dance but so much fun and super meaningful, too. photo credit: Jamie Mumford
Ballet III dance: "Pieces". It was so much fun. I had a lot of trouble with this piece but I love the girls who I was in class with, so it all went okay :) photo credit: Jamie Mumford
Sorry it's flipped! This is a drawing I did of Dipper & Pacifica from Gravity Falls. It's a horrible pairing but I love it so much. Kill me if you want. XD lol
Love you Stars! :)
Hannah Song





No comments:

Post a Comment